loading...
از مدرسه تا .............. دانشگاه
leila بازدید : 38 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

http://redh4t.persiangig.com/image/mohsen.jpg

خوبیه تنهایی اینه که :

از هیچی دیگه نمیترسی . حتی از اینکه کسی ترکت کنه ...

واسه خودت زندگی میکنی و به حرف دیگران هم کاری نداری ...

یادت میوفته خدایی هم داری و میتونی باهاش درد و دل کنی ...
 
 

 

  

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای تو زيباترين زيبايی ، ای رويای بيداری

به خداوندی خدا دوستت دارم

ای بيقرار دلم ، ای تك درخت دشت سرخ قلبم ،

به همين لحظه های مقدس عشق قسم دوستت دارم

ای آنكه چشمت بارانی است ، ای تو كه روحت شادابی است ، و
رگهايت از خون محبت جاری است

به آن كعبه مقدس عشق قسم دوستت دارم

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من

به همان لحظه ديدارمان قسم دوستت دارم

نمی دانم كلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بيان كنم تا تو باور كنی كه

دوستت دارم


 

http://redh4t.persiangig.com/image/asd.jpg


برای خودت  زندگـــی کن


کسی که تـو را " دوست" داشته باشد ...


با تـو " می مانـد "


برای داشتنت  " می جنگد "


اما اگر دوستت  نداشته  باشد به هر بهانه ای می رود ...!



روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم ...


آخه معلوم نیست که منتظرِ تاکسی هستی یا آواره ی خیابون ها !

 بخارِ هوا مال سرماست یا دود سیگار !!

روی گونه هات اشکه یا دونه های بارون !!!


داستان كوتاهيه ( بخونيد )
http://uploadtak.com/images/g145_10.jpg

پسره به دختری که باهاش دوست بود میگه :
امروز وقت داری بیای خونمون؟
دختره : مامانم نمیذاره
پسره : بگو میخوام برم استخر...
دختره اومد خونه دوست پسرش
پسره : تو که اومدی استخر مثلا باید موهات خیس باشن، برو تو حموم و موهاتو خیس کن!
وقتی دختره میره حموم، پسره به دوستاش زنگ میزنه . . .
پسره و دوستاش یکی یکی میرن و. . .
این آخری که رفت حموم ، دیدن خیلی دیر کرد ، نه یک ساعت نه دو ساعت ، موند تو حموم...

رفتن تو حمومو یهو دیدن دختره و پسره رگ دستشونو باهم زدند و گوشه حموم افتادن و روی دیوار حموم نوشته :

:

نامردا خواهرم بود . . .
 

 
http://topbloger.com/upload/images/3ksq6o1u3duqpfomeol.jpg

آدم هـاي سـاده را دوسـت دارم

هـمـان هـا كـه بـدي هـيـچكـس را بـاور نـدارنـد

همـان ها كـه بـراي همه لبخند دارنـد

همـان هـا كـه هميـشـه هستـنـد ; براي همـه هـستند

آدم هـاي ساده را بايـد مـثل يـك تابـلـوي نـقاشـي ،‌ ساعتها تماشا كـرد

عمـرشـان كـوتـاه است . . .

آدم هاي ساده را دوست دارم

بـوي نـاب آدم مـيدهـنـد . . .


http://persian-star.net/1391/6/20/lovepic/Romantic_Persian-Star.org_34.jpg

تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم . . .

تنهايي را دوست دارم زيرا دلهاي شکسته هميشه تنهايند. .
.


http://gallery.avazak.ir/albums/userpics/10001/normal_Avazak_ir-Love%20%2810370%29.jpg


دلــم گرفــتـه از آدمــايــي كــه ميــگن :


دوست دارم امــا مــعــنـيشـو نـمـيدونـن


از آدمـايــي كــه مـيـخـوايـن مــال اونـا بـاشـي امــا خـودشـون مــال تـو نـيستـن


از اونـايي كـه زيـر بـارون برات ميميرن و وقـتـي آفـتـاب مـيشـه


همــه چـيز از يـادشــون مـيره

http://uploadtak.com/images/d4242_12.jpg


می خواهم امشب از ماه قول بگیرم که هر وقت دلم برایت تنگ شد


 در دایره حضورش تو را به من نشان دهد


   می خواهم امشب با رازقی ها عهد ببندم


   هر وقت دلم هوای تو را کرد


   عطر حضور مهربان تو را با من هم قسمت کنند


   می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم


که هروقت امواج پر تلاطم یادها خواستند قایق احساس مرا بشکنند


دست امید و آرزوی تو مرا نجات دهد


می خواهم امشب با تمام قلب هایی که احساس مرا می فهمند و می شنوند


پیمان ببندم که هر وقت صدای قلب بی قرار م را هم شنیدند


عشقم را سوار بر ضربانهای بی تابی به تو برسانند


♥ دوستت دارم نفسم


. . . دیگر از این شهر . . .


. . . میخواهم سفر کنم . . .


. . . چمدانم را بسته ام . . .


. . . اگر خدا بخواهد امروز میروم . . .


. . . نشسته ام منتظر قطار . . .


. . . اما نه در ایستگاه . . .


. . . روی ریل قطار . . .


http://uploadtak.com/images/y2536_.jpg


هنوز هم فراموشت نـکرده ام بـا این که فراموش شده ام

هنوز هم صدایت را می شنوم بـا اینکه صــدایم نـکرده ای

هنوز هم همه جا می بینمت با اینکه به دیدنم نیامده ای

هنوز هم با عشـق تو پا برجـام بـا اینکه خـودت را زیــر پا عــشق دیــگری شــکسـته ای

هنوز هم همان طور مقدس دوست دارم با اینکه زندگی خود را داری به تباهی می کشانی

هنوز هم چشمانی به اشتیاق نگاهت منتظرند با اینکه چشم برچشم دیگری دوخته ای

هنوز هم دلواپس دلنگرانی های توام با اینکه از همه آدمها بریده ای

به هزاران شادی نفروشم غم پنهان  تو را


http://uploadtak.com/images/q36_.jpg


یادمه وقتی کنارم نبودی بهت می گفتم ای کاش کنارم بودی

بهم میگفتی من کنارتم ولی تو منو نمیبینی

بهم میگفـتی دســـتام تــوی دسـتت هســت


بهم میگفتی دســـتات چـــرا اینقــدر ســـــرده

میگفتی با گرمای دستم سردی دست تو از بین میره

اون موقع خوب بـا این حرفات یادم میرفت که ازم دوری


فکر میکردم واقعا کنارمی

ولی

الان که تو توی اون دنیایی و من روی زمین تنها


واقعا احساس میکنم که ازم دوری

واقعا احساس میکنم که تــنــهــام

چون دیگـه نیســـتی که بـا حرفـات آرومم کنــی


http://uploadtak.com/images/t5769_.jpg


هیــچـــوقـت فـکـــر نــمیــکردم بــــه جــــرم عـــــاشـــقــی ایـــنــگــونــه مجــــازات شــــوم


دیــگر کســـی بـــه ســـراغـــم نــخـــواهد آمــــد قـــلـبم شـتـابان مـیــزتـد شــمــارش


معکوس برای انفجار در سینه ام و من تنهایی خود را در آغوش میکشم


تـــــنــــــــهـــــا مــــــــانــــــــده ام


زل زدم ، خــیـره شــدم ، پــلــک زدم ، مــحـو شــدم


یــــــــــک نــــــــــفــــــــــــر عشــــــــــــــــــق مــــــــــرا در دلـــــــــــش آغـــــــاز نــــــــــکـــرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 817