loading...
از مدرسه تا .............. دانشگاه
leila بازدید : 7 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

به خاطر بسپاریم که ،

همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛

آرام، بی صدا، همیشگی ...
 
                            
                                       

 " هیچ گاه "

به خاطر " هیچ کس "

 دست از " ارزشهایت " نکش؛

 چون ... زمانی که آن فرد از تو دست بکشد؛

 تو می مانی و یک " منِ " بی ارزش ...!


از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند :

 شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید؛

 گفتند : ما متعلق به نسلی هستیم که ، وقتی چیزی خراب می شد؛

 تعمیرش می کردیم نه تعویضش!


میانه های صحبتش بود که رو کرده به همه و گفت : ببخشید که من دارم اینطوری صریح حرفهام رو میزنم ؛ ولی به نظرم حرف رو باید گفت!  البته اکثر دوستان میدونن که من کلا آدم رک گویی هستم .

یکی جواب داد :

قبول ! فقط اینم به ما بگین  که شما که آدم رک گویی هستین ، آدم رک شنویی هم هستین یا نه ؟


دنیا : بشکن بشکنه

آدمیزاد : من نمی شکنم !

امروز اولین نشانه های ترک خوردگی را در آینه دیدم :

چند تار موی سفید بر روی سر و صورتم .

دنیا چه خاموش و بی صدا شروع کردی ؛ حتی با من ...


زندگی به من آموخت هر چیز قیمتی دارد ،

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت می شود !


گیله مرد میگفت : نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند ؛

نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا ...

مهم نیست در این زمین خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم ...

شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست ...

هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت ...

و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست ...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 802